Home • FAQ

Veelgestelde vragen

Hebt u een vraag? Kijk of u het antwoord op deze pagina kunt vinden. Zo niet, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via info@langerewimpers.nl. U kunt ook een sms of whatsapp bericht sturen naar telefoonnummer 06-14592596. Indien u telefonisch contact wilt, dan kunt u dit in een sms of whatsapp bericht aangeven. U wordt dan terug gebeld.

Verzending boven de €50,- zijn gratis

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst en betaald ontvangt u van ons per e-mail een bevestiging. Deze bevestiging bevat ook de factuur van de bestelling. U ontvangt van ons alleen een digitale factuur.

Het is mogelijk om met iDeal en Paypal te betalen via onze webshop.

Volg de instructies die u op het scherm ziet staan. Mocht u er niet uitkomen probeert u dan eventueel een andere betaalmethode. Ook kunt u altijd contact met onze klantenservice opnemen via info@langerewimpers.nl.

Als u via onze webshop op een werkdag een bestelling plaatst, ontvangt u uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen.

Wanneer uw bestellingen verzonden wordt, krijgt u van ons per mail bericht.

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL. U kunt het verzonden pakket volgen via de website van MyParcel. Via de Track & Trace kunt u zien wat de status van uw pakket is. Via My Parcel krijgt u op de dag van verzending en de dag voor de levering in de meeste gevallen ook een e-mail met de Track & Trace gegevens en verwachte levertijd.

Dan wordt het pakket in de meeste gevallen daarna nog éénmaal aangeboden. Daarna wordt uw bestelling naar een afhaallocatie van Post NL gebracht waar u het kunt ophalen. Voor de afhaallocaties van Post NL klikt u hier.

U ontvangt een aparte e-mail van MyParcel met het verwachte tijdvak voor de levering. Deze ontvangt u op de ochtend van de leverdag.

Langerewimpers.nl verstuurt op alle werkdagen pakketten. Behalve op de volgende feestdagen: Nieuwjaar (1 januari), 1e Paasdag, 2e Paasdag, Koningsdag, 5 mei, Hemelvaart, Pinksteren, Kerst (25 en 26 december). Op de dagen dat wij gesloten zijn worden er ook geen pakketten bezorgd en zijn wij ook niet telefonisch bereikbaar.

Ja dit is mogelijk. Wanneer u uw bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, geeft u dit aan in het bestelproces. Om een ander afleveradres te gebruiken klikt u bij het Afleveradres op uw tweede adres nadat u deze vooraf heeft ingevuld. U kunt een tweede adres toevoegen in Mijn account bij het kopje: Mijn adressen.

De producten kunnen worden geretourneerd met behulp van het retourformulier. Deze kunt u bij ons aanvragen via de mail of telefonisch. De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening. Alleen ongeopende onbeschadigde verpakkingen kunnen retour worden gestuurd.

U kunt het gekochte product alleen terugsturen als de verpakking onbeschadigd is. Wij verzoeken u om een kopie van de factuur bij te voegen met reden van retournering.

Mocht het zijn dat Langerewimpers.nl het verkeerde product naar u heeft gestuurd dan kunt u het product kosteloos terugsturen. De verzendkosten worden dan vergoed. In het geval dat u zelf het verkeerde artikel heeft besteld dan kunt u dit retourneren. U betaalt dan wel de verzendkosten en eventueel het prijsverschil met het correcte product.

Als u al een lange tijd op uw bestelling wacht ( 4 werkdagen of langer) dan kunt u contact met ons opnemen. Wij nemen dan contact voor u op met de vervoerder. Desnoods komen wij het persoonlijk bij u bezorgen!

Om bij Langerewimpers.nl te bestellen raden wij u aan een persoonlijke account aan te maken. Hiermee kunnen wij u beter en vollediger bedienen. Het voordeel van dit account is bovendien dat u niet steeds opnieuw uw gegevens hoeft in te vullen en gemakkelijk uw vorige bestellingen kunt herbestellen. Zo heeft u in één klik uw favoriete bestellingen bij de hand. Als u geen account wilt en toch wil bestellen kunt u ook bestellen als gast.

U kunt een account aanmaken door op Registreren te drukken. Deze knop vindt u aan de rechterkant van de website. Dit brengt u op de volgende pagina. Bij het kopje: Maak een account aan, vult u uw email adres in en vervolgens drukt u op de knop: Maak een account aan. In het volgende scherm vult u uw gegevens in. Op de plek waar een rood sterretje achter staat, dient u uw gegevens altijd in te vullen. Wanneer u alles heeft ingevuld drukt u vervolgens op Aanmelden.Hierna heeft u uw account aangemaakt en kunt u bestellen bij Langerewimpers.nl en genieten van de voordelen van een persoonlijk account.

Wanneer u een product in uw winkelwagen plaatst, ziet u automatisch een overzicht van de inhoud van uw winkelwagen. Wanneer u deze producten wilt bestellen dan bestelt u met de knop: In de winkelwagen of de knop Bestellen. U komt dan op de bestelpagina. Om te bestellen dient u in te loggen met uw persoonlijke account.

Indien u nog geen persoonlijke account heeft dan kunt u deze aanmaken door alle gegevens in te vullen en een persoonlijk wachtwoord te kiezen.

Nadat u heeft ingelogd of uw gegevens voor uw nieuwe account heeft ingevuld kiest u de verzendmethode.

Voor de betaling klikt u op de gewenste betaalmethode: iDeal of Paypal.

Om uw bestelling af te maken klikt u op de knop Bestelling afronden. Afhankelijk van de door u gekozen betaalmogelijkheid ziet u hoe u kunt betalen. Wanneer uw betaling ontvangen is dan wordt uw bestelling gereed gemaakt voor verzending.

Ja dit is mogelijk. Wanneer u opnieuw producten wilt toevoegen aan uw bestelling dan klikt u op: Ga door met winkelen. U komt dan terecht op de vorige pagina in de webwinkel waar u was. U kunt dan verder gaan met winkelen en andere producten toevoegen aan uw winkelwagen.

Als u geen account wilt aanmaken en toch wilt bestellen, kies dan voor ‘Bestel als gast’. Wel raden wij u aan toch een account aan te maken als u verwacht vaker te bestellen, omdat u dan gemakkelijk kunt herbestellen en de volgende keer niet opnieuw uw gegevens hoeft in te vullen.

Om een nieuw wachtwoord te ontvangen gaat u naar het inlogscherm. Op deze pagina ziet u de knop: Wachtwoord vergeten? Als u hierop drukt dan kunt u in het volgende scherm het e-mail adres invullen waarop het account staat geregistreerd. U krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd naar dit e-mail adres. Dit wachtwoord kunt u desgewenst aanpassen.

Wanneer u een bestelling geplaatst heeft en deze is verwerkt dan is het niet mogelijk om aan deze bestelling extra producten toe te voegen. Wel kunt u altijd een nieuwe bestelling doen.

Door het creëren van een account worden uw persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand van Langerewimpers.nl. Alle gegevens die u ons doorgeeft worden alleen gebruikt voor interne en automatische verwerking in het kader van een verantwoord klantenbeheer, zoals het verwerken van bestellingen. Wij verstrekken geen gegevens aan derden, die uw persoonlijke levenssfeer kunnen aantasten.

Alle persoonsgerelateerde gegevens worden vanzelfsprekend strikt vertrouwelijk behandeld bij Langerewimpers.nl. Onze privacy policy kunt u onderaan welke webpagina vinden.

Wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvangt u alleen onze nieuwsbrief. Uw email adres wordt niet doorgegeven aan andere bedrijven. U ontvangt dus geen spam wanneer u zich aanmeldt voor de nieuwsbrief van Langerewimpers.nl.